Subscribe to RSS feeds

Sunday, 15 May 2011

Entry buatmu.....

Telah lama daku mencari..
bertahun sudah tidakku temui..
sudah berkali-kali aku gagal..
pelbagai usaha yang telah daku dilakukan..

apa yang pasti,
semuanya gagal..
kecundang..
musnah segala harapan..
hancur sumenye..hancur!!

namun,
tatkala jiwaku diundang rasa duka..
semasa hatiku diulit rasa kecewa..
pabila diriku dilanda kemurungan (bukak buku psiko..haha)
hadirnya dirimu..
memberikan daku jawapan..
dikau berikan daku bimbingan
dikau hulurkanku bantuan..
dikau berikan daku pengharapan..
akhirnya,
penantian penuh penyeksaan ini berakhir jua..
tersingkap sudah segala kebenaran..
terjawab sudah pelbagai persoalan..

oh... Masithah Hanis..


terima kasih..
akhirnya, blog sye sudah blh dikomen org len..
thank you..syukran katheer..hahaha

kepada insan2 len yg turut berjasa dlm penghasilan blog ini..


En suke suki Hidayat
(Rest in peace Dayat..sian dia, penat dia tlg aku, smpi tertidur..haha)


Hasnah Kasiran
(thnx Senah..ko semangat tlg tkrkan template segala bagai..last2 x jadk gak..hahaha)


Aliah Wafa
(Mya VIVA LA VIDA tumpang sekali la..gamba ko sorg xde lak..haha)

5 comments:

Perfect Two said...

yeyyyy! bila masa ko ade pic aku ni? Ok pic orang lain pun ^^ comel wehh. :D

_aLiaHwaFa_ said...

haha same2. walaupun aku rasa aku tak ada tolong pape pon. :DD

Wan Akhyar said...

haha..kira tlg gak la tu..hehe

rotashia faizal said...

wah dah ada blog.. chaiyok2.. :)

Wan Akhyar said...

thnx tashia :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...